8 Mart 2017 Çarşamba

YEKTA KOPAN...

Küçükken, dublajlardaki sesiyle büyüdüğüm, sonraki yaşlarımda yazar ve televizyoncu kimliğiyle tanıdığım Yekta Kopan... 

Pazar günü, Tepekule Kongre Merkezi'nde 90 dakika süren müthiş bir seminerden sonra çekindik bu fotoğrafı.


Seminerden birkaç gün önce mail atmıştım, "kitap imzalatma şansım olur mu diye?" Seve seve imzalayabileceğini söyledi.


Dört kitabını imzalatmayı planlamıştım başta fakat yoğunluk fazla olunca "bir kitabı da imzalasanız olur" dedim ve o hengamede kitabı imzalatıp fotoğraf çekinmeden sıradan çıktım.


Arkasından epey bir kalabalık sıra ile fotoğraf çekimi devam etti derken tam giderayak asansörün önünde tekrar yakaladım, "Bir son saniye fotoğrafı çektirebilir miyiz?" dedim. Uçağa yetişecek olmasına rağmen, tüm o yorgunluğa rağmen güler yüzünü eksik etmeden kabul etti.


Fotoğraf çekinirken de "Diğer kitaplarını da imzalayacağım dostum, sözüm söz. Kitap fuarında mutlaka gel" dedi. Şaştım kaldım.


Böyle de güzel bir insan.


Hani bazen hayranı olduğunuz bir isimle tanışınca beklediğiniz gibi çıkmaz ya, hayal kırıklığı hissedersiniz.

Ben Yekta Kopan'ı tanıyınca, tam tersi hayranlığım bir kat daha arttı.


Tüm salonu avucuna alan enerjisi, durmak, yorulmak bilmeden devam ettiği sunumu, nezaketi ve güler yüzüyle nefis bir anı bıraktı bende.


Bütün beklentilerime fazlasıyla değdi. Boşuna demiyoruz "Yekta Kopan'ın öyküleriyiz" diye. Iyi ki var.


Çok teşekkürler Yekta Kopan.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe